Author: Xabi Otero
•2:57 PM
6 discos... 6 rollos diferentes... pero siempre tan grandes. Gora Berri Txarrak!

Ahalkeran gehiegitan
hitz egiten du(e)n
herrikoa nauzue ta min ematen du.
Aspertuta nago eta bai,
lanjerosa naiz...
Ezer alda dezakedala
sinesteko lain

Pantailaren esanei men egiten diet
zuen pare jartzearren momentu batez
Harrituta nago eta bai,
susmagarria naiz.
Horren argi neukanik inork ez zidan esan.

Nire alde sei soka besterik ez
galdetzeko a(d)ina kemen Whoooo whoohooo
Gure kontra dena irensten duen inertzi eza

Zein urte luzeak, dortoken mendean

Irudimen tona baten beharra daukat
Edozeri iraultza deitzen jarraitzekotan
Ta harrituta nago eta bai,
salbuespena naiz
ezer alda dezakedala sinesteko lain

Nire alde sei soka besterik ez
galdetzeko a(d)ina kemen. Whoooo whoohooo
Gure kontra dena irensten duen inertzi eza

Zein urte luzeak, dortoken mendean

Zenbat literatura
azaltzeko beharbada erlojuek baino
mila bider gehiago balio dezakeela
badoan denborak...

This entry was posted on 2:57 PM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentarios:

On July 28, 2009 at 10:59 AM , Iker Dreamer said...

Buen single este de BTX, esperemos un disco de la calidad de los anteriores!