Author: Xabi Otero
•5:50 PM
Unha vez empecei con Galiza, non podo parar. A verdade é que esta terra é unha das mas atractivas da Península para min.

No panorama musical, nos 80 hai moitos grupos de rock protesta (en Galiza chamose rock bravú) que triunfan. Entre eles, temos o exemplo do grupo chamado "Os resentidos", que é o que máis me gusta desta época. A razón e moi xinxela: gústame moitísimo a gaita galega e este grupo meteuna nas súas canciones acotío. Ademáis, as súas canciones teñen unhas letras moi boas, sobre todo esta que vou poñervos. Neste caso, a queixa xeral é polos incendios que ocurren a miúdo en Galiza e outras cosas moi habituais alí.




Arde Galicia,
pero non queima
Arde Galicia co lume forestal
e con lume ou sen lume ti tamén podés arder
porque no inferno forestal non se está tan mal,
ainda que a piromania non che me dá nada igual
e con razón ou sen razón teño que insistir que
ARDE GALICIA!!!
pero non queima
Tacón, tacón, punta tacón
Arde Galicia co lume forestal,
tamén arden os teus ollos con pupilas de metal
E cando os teus ollos queiman tanto che me ten.
E tanto che me ten, ven! ...
E tanto che me ten
Vai,
Vai e ven
Vai e ven e baila do dereito e do revés
Tacón, tacón, tacón punta tacón
Quero bailar quero bailar
Tacón punta tacón (4 veces)
Baila do dereito
Baila do revés
E Baila, ponte quieto
Pero sin mover os pes
Porque bailas cos pes quietos
que parecelo siroco,
unha volta e outra volta
e despois reviravolta!
E dalle! Dalle!
Eu tamén lle dou!
E dalle! Dalle!
mira como vou.

p.d. Sempre vou pedir perdón porque non coñezo moi ben a lingua galega, polo menos aínda non. Pero vou intentar escribir un pouco para ir praticando. Un saludo a Galicia.
This entry was posted on 5:50 PM and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comentarios: